Garanti
BEGRÆNSET GARANTI.
QuattroLifts vifte af produkter og tilhørende komponenter (benævnt “produktet”) er omhyggeligt konstrueret, grundigt inspiceret på forskellige produktionsstadier og individuelt testet. De er berettiget til at være fri for fejl i udførelse og materialer i et år fra købsdatoen. Hvis der opstår et problem under garantiperioden, det komplette produkt og / eller komponent skal returneres til QuattroLifts distributør (på kundernes bekostning) som angivet nedenfor i punkt 4. Hvis inspektion viser, at problemet skyldes mangelfuld udførelse eller materialer, produktet repareres eller udskiftes uden beregning og returneres på bekostning af QuattroLifts.
- GARANTIEN ER KUN GÆLDENDE, NÅR:
- 1: Produktet betjenes i overensstemmelse med “Quattrolifts betjenings-, sikkerheds- og vedligeholdelsesinstruktioner”.
- 2: Produktet serviceres og vedligeholdes som anbefalet i “Quattrolifts betjenings-, sikkerheds- og vedligeholdelsesinstruktioner”, og at de relevante servicedokumenter er vedligeholdt.
- GARANTIEN ER IKKE GÆLDENDE, NÅR:
- 1: Reparationer er påkrævet på grund af unormal slitage.
- 2: Produktet er blevet brugt forkert, misbrugt eller forsømt.
- 3: Der er foretaget ændringer på produktet.
- GARANTIEN GÆLDER IKKE FOR:
- 1: Vakuum sugekopper og kabler.
- 2: Enhver defekt, som er forårsaget grundet ændringer af produktet, uden skriftlig tilladelse fra Quattrolifts.
- 3: Batterier.
Et problem der ikke er dækket af garantien (se punkt 2 og 3) vil blive rettet automatisk, medmindre kunden har en skriftlig anmodning om meddelelse af omkostningerne før en reparation foretages. Ellers påtager kunden sig ethvert ansvar for reparationsomkostninger og accepterer at modtage det reparerede produkt på et ”gebyr for service.” grundlag.
- FOR AT OPNÅ GARANTISERVICE:
- Ring til din distributør og underret dem om fejlen.
- Ved returnering af produkterne skal du vedlægge dit navn, adresse og telefonnummer.
- Angiv GARANTIREPARATION og send produktet – DIREKT TIL DIN DISTRIBUTØR.